Henkilökuvia

Kira Gluschkoffin värikäs maailma

Valokuvataiteilija Kira Gluschkoff inspiroituu vahvoista väreistä ja historian löydöistä...

Henkilökuvia

Jack Ma – ajatuksia johtamisesta

Epäonnisesta opiskelijasta tuli monimiljardööri. Verkkokauppa Alibaban perustaja Jack Ma on luonut menestyksensä tyhjästä ja omalla johtamistyylillään.

Henkilökuvia

Aaltojen herra

Kaikki alkoi hyvin onnistuneista maakaupoista. Nyt entinen lentokapteeni Jan Skjoldhammer panostaa täysillä aaltoenergian kehittämiseen. Innovaatiolla on mahdollisuus mullistaa koko energia-ala.

Henkilökuvia

Kasvun ajan johtaja

Finanssimaailma ei jää kokonaan taakse, vaikka Jukka Perttula siirtyy nykyisestä tehtävästään eläkkeelle. Hän aikoo jatkaa...

Henkilökuvia

Pyörät pyörivät kohti uusia tavoitteita

Polkupyöräyrittäjä Jimmy Östholmia ajaa eteenpäin halu löytää tasapaino elämässä – ja satulan päällä...

Henkilökuvia

Majoitusalan mullistaja

Brian Chesky aloitti vuokraamalla ilmapatjoja kotinsa lattialla San Franciscossa. Nykyään Airbnb toimii jo 34 000 kaupungissa ympäri maailmaa...

Henkilökuvia

Vastuullinen johtaja
tuntee arvonsa

Ovatko yrityksen arvot vain listaus kotisivun koristeena – vai mietitty kokonaisuus, jonka pohjalta yritystä johdetaan...

Henkilökuvia

Kaviaarikuningas

Jacob Marsing-Rossini syttyi kaviaarille 30 vuotta sitten työskennellessään Kööpenhaminan yöelämän ykköspaikassa. Harrastuksena perustetusta Rossini Caviarista on kasvanut pieni valtakunta...

Henkilökuvia

Utelias uuden kehittäjä

Kestää 35 minuuttia ja puolikas espressoa ennen kuin Jukka Rautio vaihtaa korrektista bisneskielestä pohjoisen murteeseen....

Henkilökuvia

Tutkija ja innostuja

Maailmaa ei voi pelastaa ilman kannattavaa liiketoimintaa, sanoo Suvi Haimi...

Henkilökuvia

Simonin totuudet

Kymmenen vuoden ajan hän on ollut yksi maailman kysytyimmistä luennoitsijoista ja arvostetuimmista kirjoittajista...

Henkilökuvia

Verkon supernainen

Maineenhallinnasta on tullut yrityksille välttämätön osa brändin suojausta. Jenny Wolfram auttaa yrityksiä suojautumaan riskeiltä sosiaalisessa mediassa.